Η Stoli Vodka πρωτοπορεί, για ακόμα μια φορά, και μέσα από τη νέα της καμπάνια «συνδέεται» με 4 καλλιτέχνες που «άκουσαν» το ένστικτο τους και ακολούθησαν το δικό τους Spirit of Change.
Στην cover photo: Ο Group Brand Manager W.S. Karoulias Δημήτρης Ανδρέου και ο Sake.
Η Kianna, ο Sake, ο John Authentics και η ομάδα των Nepenthe, μοιράζονται, με το κοινό, τη δική τους ιστορία, και αποκαλύπτουν τι ήταν αυτό που τους έκανε να μείνουν πιστοί στο όνειρο τους, διατηρώντας την αυθεντικότητα τους. Η νέα καμπάνια λανσαρίστηκε, στην καρδιά της Αθήνας, με τον πιο καινοτόμο και πρωτοποριακό τρόπο χαρίζοντας μια μοναδική εμπειρία σε όσους τυχερούς την παρακολούθησαν. Αξιοποιώντας την τεχνολογία του ολογράμματος, οι επισκέπτες του μετρό, που πέρασαν από το σταθμό του Συντάγματος, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τους 4 καλλιτέχνες να μοιράζονται την ιστορία τους μέσα από hologram videos, καθώς επίσης και τη δυνατότητα να λάβουν μέρος στο μεγάλο διαγωνισμό, για να κερδίσουν συλλεκτικά δώρα και ένα αξέχαστο ταξίδι στο Dubai.
Μέσα από τα 4 video, λοιπόν, της νέας καμπάνιας, γνωρίζουμε καλύτερα, τον πρωτοπόρο καλλιτέχνη & δάσκαλο, Sake, που ξεχώρισε από τα graffiti στους δρόμους της Αθήνας και αναδείχθηκε στα tattoo studios της Ευρώπης και τις παγκόσμιες art galleries.
Τον John Authentics, που ξεκίνησε το 2010 ζωγραφίζοντας ένα ζευγάρι All Stars, ακολούθησε το όνειρο του και μέσα σε λίγα χρόνια έφτασε να σχεδιάζει customized, χτίζοντας ένα εντυπωσιακό βιογραφικό συνεργασιών με εταιρίες όπως η Vans, η Crep, η Adidas, η Sprayground και η επίσημη κοινότητα της Ρεάλ Μαδρίτης, τους Madridistas. Την ανερχόμενη Kianna. Ένα λαμπερό κορίτσι της ελληνικής pop σκηνής, με πάθος για τη μουσική και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων για τους ανθρώπους και τα ζώα. Αποφοίτησε από τη Σχολή Δημοσιογραφίας και τη Σχολή Δραματικής Τέχνης και έπειτα συνεργάστηκε με μεγάλους καλλιτέχνες στην Αθήνα και την Κύπρο. Το 2022 υπέγραψε το πρώτο της συμβόλαιο ηχογράφησης με την Cobalt Music, κυκλοφορώντας το πρώτο τραγούδι “Ψυχεδέλεια” το 2023, ενώ μέσα στο 2024 θα κυκλοφορήσει 3 ακόμα singles. Και τέλος τους Nepenthe, μία φρέσκια ομάδα διοργάνωσης θεματικών εκδηλώσεων house μουσικής. Με το όνομα τους να έχει ρίζες στα αρχαία ελληνικά —νηπενθές, είναι το βότανο που αναφέρεται στην Οδύσσεια να αντικαθιστά τη θλίψη με ξεγνοιασιά – έχουν στόχο με τον δικό τους τρόπο, και μέσα από τη μουσική, να χαρίζουν ξεγνοιασιά και ωραίες στιγμές.