Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του νέου counter στο attica City Link, η Kilian καλωσόρισε digital beauty editors, influencers και celebrities σε ένα ξεχωριστό event την Πέμπτη 16 Μαΐου. Υπό τη συνοδεία cocktails εμπνευσμένων από τα εμβληματικά χειροποίητα αρώματα του brand, οι καλεσμένοι μυήθηκαν στο μυσταγωγικό κόσμο που έχει δημιουργήσει ο Kilian Hennessy, ανακάλυψαν τις αρωματικές συλλογές και την έμπνευση πίσω από αυτές και κλήθηκαν να εξερευνήσουν τις πιο καλά κρυμμένες πτυχές του εαυτού τους, μέσω των τολμηρών δημιουργιών Kilian. Πιο συγκεκριμένα αναφορικά με την πολυτελή εταιρία, η Kilian προσφέρει μία μεγάλη συλλογή αρωμάτων στo πλαίσιo τεσσάρων οσφρητικών οικογενειών – The Fresh, The Narcotics, The Cellars και The Smokes, όλα εμπνευσμένα από τα σκοτεινά κελάρια με κονιάκ που καθόρισαν τις παιδικές εμπειρίες του Kilian. Το brand εξερευνά τον τρόπο που ένα άρωμα ‘αγγίζει’ δυναμικά, αόρατα και αμετάκλητα εκείνον που το φοράει.
Στην cover photo: Ο Λάκης Γαβαλάς, η Μαρία Παπαθανασίου-Αρώνες, (Founder & Managing Director της Outstand Communications), η Πέπυ Σιούτη, (Διευθύντρια Kilian) και ηΗρώ Βαούτση (PR & Consumer Engagement Coordinator Kilian).
Φωτογραφίες: Studio Panoulis