Εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του, ο Όμιλος Σαράντη πραγματοποίησε την παρουσίαση των niche αρωμάτων, που πρόσφατα προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιό του, στην The Blender Gallery στη Γλυφάδα. Εκπρόσωποι των Media και λάτρεις των αρωμάτων – ανάμεσά τους η Νατάσα Θεοδωρίδου με την κόρη της, Χριστιάνα Μπέτα που βλέπετε στην cover photo με την Διευθύντρια Μάρκετινγκ Επιλεκτικής Αρωμάτων του Ομίλου Σαράντη Κατερίνα Γιαννακοπούλου– είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα οσφρητικά αριστουργήματα των πολυτελών οίκων Amouage, Memo, Dr. Vranjes και Atelier Des Ors, απολαμβάνοντας μια εμπειρία υψηλής αρωματοποιίας.
Ο σύγχρονος χώρος τέχνης και πολιτισμού της δημοφιλούς γκαλερί των νοτίων προαστίων, αποτέλεσε το ιδανικό περιβάλλον για τις ξεχωριστές αρωματικές δημιουργίες των τεσσάρων brands, που ως μικρά έργα τέχνης δέσποζαν στα ειδικά διαμορφωμένα discovery rooms του κάθε οίκου, μεταφέροντας τον επισκέπτη νοερά στη γενέτειρά τους, αντανακλώντας τα πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
Άλλωστε και οι τέσσερις niche οίκοι αρωμάτων είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την καλλιτεχνική δεξιοτεχνία, τον καινοτόμο σχεδιασμό και την αυθεντική τέχνη σε όλες τις δημιουργίες τους, γεγονός που αποτυπώνεται όχι μόνο στις ιδιαίτερες συνθέσεις τους αλλά και στα περίτεχνα μπουκάλια που τις περικλείουν.
Η Senior Trainer της Επιλεκτικής Αρωμάτων του Ομίλου Σαράντη, Νατάσα Μήττα, ξεδίπλωσε τη μυστηριακή τέχνη του ultra-luxury oίκου υψηλής αρωματοποιίας από το Σουλτανάτο του Ομάν, Amouage και των περίφημων αραβικών αρωμάτων, παρουσιάζοντας τις πολυπόθητες συλλογές του, που ενσαρκώνουν με μαεστρία το πνεύμα της υπερβολής και της καλλιτεχνικής έκφρασης.
Πιο δίπλα, στο κομψό corner του οίκου Memo που συνοψίζει τη φιλοσοφία στο motto “Memo for Memory”, η Νατάσα Μήττα μύησε τους καλεσμένους σε ένα ταξίδι αναμνήσεων, ακριβώς όπως κάθε δημιουργία του brand προσδίδει μια άμεση σύνδεση συναισθηματικής αναπόλησης και ευαισθησίας μέσα από τα ταξίδια και την εμπειρία της ανακάλυψης.
Στο εμπνευσμένο corner του Atelier Des Ors, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν αποκλειστικά με τον ιδρυτή του brand, Jean–Philippe Clermont, ο οποίος τους μύησε στη φιλοσοφία του οίκου και το γαλλικό savoir-faire που τον χαρακτηρίζουν, αλλά και στη αρχή της φιλοσοφίας του κατά την οποία κάθε οσφρητική δημιουργία έχει σχεδιαστεί για να απογειώνει όλες τις πτυχές της καθημερινότητας, προσφέροντας μια αισθητηριακή εμπειρία που ξεπερνά τα συνηθισμένα.
Τέλος, η Export Manager του Dr. Vranjes, Christina Rebollini, ταξίδεψε τους καλεσμένους μέχρι τη Φλωρεντία, παρουσιάζοντας μια σειρά από εμβληματικά αρώματα και home diffusers που χαρακτηρίζονται τόσο για τη μοναδική τους ταυτότητα και την ιταλική κληρονομιά τους, όσο και για την πολυαισθητηριακή εμπειρία ευεξίας που προσφέρουν, καταδεικνύοντας το απαράμιλλο στυλ και την παράδοση της χειροτεχνίας.
Ολοκληρώνοντας την οσφρητική περιήγηση στα εμπνευσμένα corners των niche fragrances, μια έκπληξη περίμενε τους καλεσμένους: η florist του Earth Mama συνέθετε επιτόπου φρέσκα μπουκέτα λουλουδιών με τα πιο αντιπροσωπευτικά άνθη που περιλαμβάνονται στις βασικές νότες των εμβληματικών αρωμάτων.
Φωτογραφίες: Valentiny