Η κορυφαία εταιρεία διανομής οπτικών Luxottica Hellas πραγματοποίησε τη δημοσιογραφική παρουσίαση των νέων συλλογών για το Καλοκαίρι 2019 στον εντυπωσιακό παραθαλάσσιο χώρο του Balux Prive. Σε ένα από τα πιο δημοφιλή meeting points της αθηναϊκής ριβιέρας, με μοναδική θέα στη θάλασσα και σε απόλυτα εξωτική ατμόσφαιρα, η Luxottica υποδέχτηκε τους εκλεκτούς καλεσμένους -ανάμεσά τους τον Σάββα Πούμπουρα και τον Κώστα Αναγνωστόπουλο– στο καθιερωμένο Press Day της, σηματοδοτώντας με τον καλύτερο τρόπο την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού.
Εκπρόσωποι από τα media, τον καλλιτεχνικό και τηλεοπτικό χώρο, καθώς και digital influencers είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πρώτοι τις πιο ισχυρές τάσεις της νέας σεζόν σε γυαλιά οράσεως και ηλίου, και να επιλέξουν τα αγαπημένα τους σχέδια που θα τους συντροφεύσουν στις καθημερινές τους εμφανίσεις, εντός και εκτός πόλης. Οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στις πλούσιες συλλογές των έντεκα πιο διάσημων brands της Luxottica: Burberry, Dolce & Gabbana, Emporio Armani, Giorgio Armani, Miu Miu, Oakley, Persol, Prada, Prada Linea Rossa, Ray-Ban και Vogue Eyewear.
Statement σχέδια και 90s μάσκες με neon χρώματα από την Prada και τη Miu Miu για τους insiders της μόδας. Στρογγυλά frames, παστέλ φακοί και μεταλλικό λογότυπο σαν γλυπτό από τον μετρ της ιταλικής κομψότητας Giorgio Armani. Κλασικοί μεταλλικοί και κοκάλινοι σκελετοί with a twist για τους σύγχρονους Steve McQueen από την Persol. Ακαταμάχητο coolness και hip σχεδιασμός από τη Ray-Ban. Μοναδικά cat-eye μοντέλα με εμφανείς αναφορές από τα eighties –και μούσα της συλλογής την εκπληκτική Gigi Hadid- από τη Vogue Eyewear. Sporty γραμμές, φακοί-καθρέφτες και έντονες αποχρώσεις από την Oakley, τη Νο 1 επιλογή του δραστήριου και fit crowd. Από τους πρωτοπόρους του eyewear Ray-Βan και Persol μέχρι τα “it” fashion brands, οι νέες προτάσεις στα γυαλιά ηλίου και οράσεως της Luxottica καλύπτουν όλη τη γκάμα των στυλ και των σύγχρονων αναγκών.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis