Με κύριο γνώμονα την αίσθηση υπευθυνότητας εν μέσω αυτής της πρωτόγνωρης περιόδου για όλο τον κόσμο, αλλά και με πνεύμα αισιοδοξίας και πρωτοπορίας, το brand Havaianas πραγματοποίησε την πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της φετινής συλλογής Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020, την Πέμπτη 7 Μαΐου. Εκπρόσωποι από τα MME, καθώς και influencers, συντονίστηκαν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom και ήρθαν «κοντά», βιώνοντας μια ξεχωριστή και καλοκαιρινή εμπειρία. Οι καλεσμένοι, που τίμησαν με τη συμμετοχή τους το brand, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν με ένα διαφορετικό τρόπο τα highlights της φετινής συλλογής Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020. Δεν έλειψαν βέβαια και οι εκπλήξεις, όπως ήταν η συνταγή που μοιράστηκε με τους καλεσμένους ο γνωστός food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης για ένα άκρως καλοκαιρινό και δροσιστικό smoothie, καθώς και η guest εμφάνιση του macaw παπαγάλου Nemo που έδωσε και φέτος μια εξωτική νότα σε αυτή την ξεχωριστή παρουσίαση.
Επίτιμοι καλεσμένοι της παρουσίασης ήταν η Merel Werners, Marketing Director Havaianas EMEIA και ο Στέργιος Καρακώστας, Country Manager του brand Havaianas σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η Merel Werners εξέφρασε το θαυμασμό της προς την Ελλάδα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19 σε κοινωνικό επίπεδο αλλά και όσον αφορά την επικοινωνιακή πρωτοπορία με τη διοργάνωση της πρώτης διαδικτυακής παρουσίασης για το brand παγκοσμίως. Τόνισε ασφαλώς ότι ο σκοπός του brand παραμένει πάντα ο ίδιος: να δίνει χρώμα, χαρά και ευτυχία στους ανθρώπους, που είναι πάντα το επίκεντρο όλων των δράσεων του.
Ο Στέργιος Καρακώστας τόνισε τη σημασία που δίνει το brand στην αναζήτηση νέων τρόπων επικοινωνίας τόσο με τους εκπροσώπους της μόδας και του lifestyle, όσο και με το καταναλωτικό κοινό, αλλά και την ελπίδα και προσμονή για ένα καλοκαίρι που θα είναι ναι μεν διαφορετικό, αλλά θα έχει σίγουρα «Havaianas διάθεση».