Δες τώρα

Funky Buddha

Funky

Η Funky Buddha, το ελληνικό brand που καθοδηγείται από το πάθος και την αποφασιστικότητα και δημιουργεί ρούχα που αποτελούν «καμβάδες έκφρασης» δίνοντας στο κοινό της τη δυνατότητα να είναι ο εαυτός τους – να αισθάνονται καλά και να ξεχωρίζουν στο πλήθος, βραβεύτηκε στην 9η εκδήλωση απονομής των Βραβείων Franchie με Μέγα Χορηγό τα Palmie bistro και διοργανωτή το περιοδικό Franchise Business.
Η Funky Buddha διακρίθηκε με βάση τις επιδόσεις της και τις αναπτυξιακές της πρωτοβουλίες το 2016. Ο Κώστας Αλεξίου, International Business Coordinator, (τον βλέπετε στη μέση, στην cover photo) παρέλαβε εκ μέρους της εταιρείας, το βραβείο “Best International Expansion” ενώ ο Γιάννης Αλεξίου, πρόεδρος & ιδρυτής της εταιρείας παρέλαβε το βραβείο “Bespoken franchisor”, σε μια εντυπωσιακή βραδιά. Η βράβευσή της Funky Buddha αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και επιβράβευση για τη συνεχώς ανερχόμενη πορεία της εταιρείας.

Αλεξίου
Ο Γιάννης Αλεξίου.

Ο Κώστας Αλεξίου δήλωσε: Η Funky Buddha λειτουργεί ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων σε 4 Ευρωπαϊκές χώρες, στα οποία ο καταναλωτής μπορεί να βρει την πλήρη collection της , ενώ διαθέτει 400 συνεργαζόμενα καταστήματα, σε Ελλάδα- Κύπρο.  Όλοι εμείς στη Funky Buddha αισθανόμαστε μεγάλη υπερηφάνεια για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχει φέρει η πολύπλευρη προσπάθεια που κάνουμε και βέβαια για την αναγνώριση αυτής. Η τεχνογνωσία του στελεχειακού δυναμικού μας και ημών των επιχειρηματιών, σε συνδυασμό με το ισχυρό κοινό όραμα όλων μας για παγκοσμιοποίηση του concept μας και την προσέλκυση επιφανών επενδυτικών σχημάτων που ήδη έχουμε επιτύχει μας κάνουν να πιστεύουμε ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά σπουδαίο! Είναι πλέον θέμα επιμονής στο στόχο και αρκετής τύχης”

Τα Βραβεία Franchise διοργανώνονται από το 2008 κατ’ έτος από το περιοδικό Franchise Business και αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό του franchising στη χώρα μας. Υποστηρίζονται από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου κλάδου και αποτελούν την κορυφαία εκδήλωση για το franchising στη χώρα μας, με στόχο την ενδυνάμωση και την περαιτέρω διάδοσή του, όπως και την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο.

διαβάστε στη συνέχεια

Social Life

Δείπνο στο Athénée για τα 10 χρόνια του Mr-Green

80 λαμπεροί καλεσμένοι από τον χώρο του θεάτρου και της μόδας με τίμησαν με την παρουσία τους στο δείπνο στο εμβληματικό Athénée, με αφορμή την συμπλήρωση 10 χρόνων του Mr-Green. Ήταν τεράστια η χαρά να γιορτάζω τα 10 χρόνια του Mr-Green στο πιο αριστοκρατικό εστιατόριο των Αθηνών, το Athénée, με όλο αυτό τον αέρα που […]

διαβάστε το άρθρο
Social Life

Ναταλία Κηρύκου & Νίκος Θεοδωρόπουλος: Παντρεύτηκαν στις Σεϋχέλλες!

Μια γαμήλια τελετή όπως την είχε ονειρευτεί έκανε η Ναταλία Κηρύκου: Παντρεύτηκε τον σύντροφό της, Νίκο Θεοδωρόπουλο στις Σεϋχέλλες. Τρεις μήνες μετά την γέννηση των δίδυμων παιδιών τους, η νεαρή ηθοποιός -απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Γιώργου Αρμένη, που γνωρίσαμε από τη «Δικαίωση», τους «Συμμαθητές», το «Έλα στη θέση μου» και τις «8 λέξεις» του […]

διαβάστε το άρθρο
Social Life

«I’m Worth It» – Η L’Oréal Paris γιόρτασε την Ημέρα της Γυναίκας

Η L’Oréal Paris, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστή την ομορφιά, την αυτοπεποίθηση και την γυναικεία ενδυνάμωση. Με κεντρικό μήνυμα το σλόγκαν «Γιατί μου αξίζει» η μάρκα υπογράμμισε την αστείρευτη πηγή έμπνευσης που αποτελεί κάθε γυναίκα.Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 Μαρτίου στο θέατρο Embassy, παρουσιάστηκαν ιστορίες δυναμικών […]

διαβάστε το άρθρο