Δες τώρα

Dr.Jart+

Με ένα άκρως πολύχρωμο και fun party, γιόρτασε η κορεάτικη μάρκα-κολοσσός του skincare, Dr.Jart+, που ανήκει στον Όμιλο της Estee Lauder, τη διεύρυνση δικτύου της στα φαρμακεία. Το Plexi Space στις 29 Νοεμβρίου 2023 φωτίστηκε στα παστέλ χρώματα του brand, εντυπωσιάζοντας τους καλεσμένους, creators, celebs και editors, από την πρώτη στιγμή. Η Dr.Jart+ αποτελεί ένα από τα πιο αγαπητά skincare brands που συνδυάζει την περιποίηση της επιδερμίδας με την τέχνη και την επιστήμη. Στην καρδιά της Dr.Jart+ βρίσκεται το DNA της καινοτομίας, ενώ έχει ως οδηγό μια φιλοσοφία που ξεπερνά τα συμβατικά πρότυπα ομορφιάς. Η Dr.Jart+ δημιουργεί προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, που αντανακλούν μία βαθιά κατανόηση της ατομικότητας. Η μάρκα πιστεύει στον εκδημοκρατισμό της ομορφιάς, ενώ ξεχωρίζει προωθώντας μια κουλτούρα συνεχούς εξερεύνησης, όπου η περιποίηση της επιδερμίδας γίνεται μια μορφή τέχνης, καθώς κάθε προϊόν αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης αφοσίωσης της μάρκας στην αριστεία και την αυτοέκφραση. Κατά τη διάρκεια του party, το διάσημο Kbeauty brand καλωσόρισε πάνω από 150 καλεσμένους, εκπροσώπους των Media, Content Creators και Celebrities, όπως η Τάμτα, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, η Konnie Μεταξά, η Ελένη Βουλγαράκη, Ελένη Τσολάκη, η Φωτεινή Πετρόγιαννη και άλλες εντυπωσιακές παρουσίες. Με το fun και pop στοιχείο να κυριαρχεί στη διακόσμηση του χώρου, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα hero items της Dr.Jart+ αλλά και να ζήσουν μία αξέχαστη βραδιά, ξεκλειδώνοντας το παιδί που κρύβουν μέσα τους χάρη στα interactive activations που υπήρχαν στο χώρο, αλλά και χορεύοντας υπό τους ρυθμούς των Enyphen, του K-band που αποτελεί Global Ambassador της μάρκας, και γνωστών 90s και 00s beats. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το λόγο πήρε ο Κώστας Σπυρόπουλος, GM της Estee Lauder Hellas, ο οποίος μοιράστηκε τον ενθουσιασμό του Ομίλου για την διεύρυνση του δικτύου της Dr.Jart+ στα φαρμακεία, καθώς και για τη δυναμική του brand στην Ελληνική αγορά, ενώ στη συνέχεια, η Χρύσα Τζώρτζη, Education Manager, συνεπήρε τους καλεσμένους καθώς τους μύησε στον κόσμο και τη φιλοσοφία του K-beauty brand.

Στην cover photo: Ο GM της Estee Lauder Hellas Κώστας Σπυρόπουλος με την Τάμτα και την Κόνι Μεταξά.

Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη.
Η Κόνι Μεταξά.
Η Τάμτα.
Η Χαρά Παππά.
Ο Χρήστος Τσαμπαρλής (Brand Manager Pharmacy Cluster), η Χρύσα Τζώρτζη (Education Manager Pharmacy Cluster), ο Κώστας Σπυρόπουλος (General Manager ELC Balkans) και η Αλεξάνδρα Βενούκα (Consumer Marketing Manager Pharmacy Cluster).

Φωτογραφίες: Studio Panoulis

διαβάστε στη συνέχεια

Fashion & Beauty

Fashion: Γνωρίστε το νέο brand Beloved!

Η νέα άφιξη στον χώρο της μόδας ονομάζεται Beloved, ένα φρέσκο progressive streetwear clothing brand.  Η Beloved χαρακτηρίζεται για το πρωτότυπο στυλ της με τα σύγχρονα πατρόν, για τα εξεζητημένα υφάσματα που χρησιμοποιεί, καθώς και για την δημιουργική της φύση τόσο στο κομμάτι του σχεδιασμού, όσο και στον τομέα του Art direction. Με το σύνολο […]

διαβάστε το άρθρο
Fashion & Beauty

Το Koumkan bar μεταμορφώθηκε σε Orphéon Club!

Με ένα cocktail party στο Koumkan Βar του ξενοδοχείου Semiramis στο Κεφαλάρι της Κηφισιάς, η Diptyque γιόρτασε το επαναλανσάρισμα του εμβληματικού αρώματος Orphéon, που μόλις κυκλοφόρησε σε limited edition συσκευασίες. Βιώνοντας μια ιδιαίτερη εμπειρία αισθήσεων εμπνευσμένη από τη μαγεία του θρυλικού αρώματος και την ιστορία που κρύβεται πίσω από το όνομά του, εκλεκτοί φίλοι και […]

διαβάστε το άρθρο
Fashion & Beauty

Πρόσκληση στο Jo Malone London Flower Masterclass

Ο οίκος Jo Malone London προσκάλεσε φίλους του διάσημου brand σε ένα flower Masterclass με την συνεργασία του Studio 7.   Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου συλλεκτικού intense αρώματος -σε ροζ μπουκάλι, Taif Rose, ο οίκος Jo Malone London οργάνωσε 4 flower workshops – δύο στο attica City Link και άλλα δύο στο attica του Golden Hall, όπου οι καλεσμένοι ήρθαν σε πρώτη επαφή με το νέο άρωμα -που ήδη έχει αποσπάσει θετικά σχόλια, διεθνώς- αλλά και έκαναν υπέροχους συνδυασμούς με τριαντάφυλλα, τουλίπες και ζέρμπερες, […]

διαβάστε το άρθρο