Η Diesel αποκαλύπτει την τολμηρή νέα ιδέα του pop-up store concept που είναι το πρώτο υπό το όραμα του δημιουργικού διευθυντή Glenn Martens στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. Τα νέα pop-up concept stores, τόσο στο Amsterdam PC Hoofstraat όσο και στην Washington, D.C., αποτυπώνουν την οξυδέρκεια σχεδιασμού του Martens με καθηλωτική, τολμηρή αρχιτεκτονική και εσωτερικούς χώρους.
Τα pop-up stores αποτίουν φόρο τιμής στο DNA και την κληρονομιά της Diesel: κατά την είσοδο και στους δύο χώρους, οι πελάτες περιβάλλονται από το moto “For Successful Living”.
Το χρώμα του λογότυπου της εταιρείας χρησιμοποιείται ως κύριο χαρακτηριστικό του σχεδιασμού, καθώς από το δάπεδο μέχρι την οροφή, οι χώροι είναι βαμμένοι στο εμβληματικό κόκκινο.
Η ρήση For Succesful Living εκτυπώνεται σε ολόκληρο το σύνολο και των δύο καταστημάτων και είναι ευανάγνωστο μόνο όταν διαβάζεται από τις εισόδους τους. Το βάθος ‘’μπερδεύει’’ τις αισθήσεις των επισκεπτών σε όλα τα επίπεδα, αφήνοντας μια ισχυρή και διαρκή εντύπωση.
Τα Pop-Up Stores θα διαθέτουν μια ποικιλία προϊόντων για γυναίκες και άνδρες από τις συλλογές Diesel Spring/Summer 2021, καθώς και τη συλλογή του φθινοπώρου του 2021.