Με ένα ξεχωριστό χριστουγεννιάτικο happening στην κεντρική είσοδο του attica Golden Hall, o διάσημος βρετανικός οίκος Burberry παρουσίασε το νέο του ανδρικό άρωμα Hero, που στην Ελλάδα διατίθεται αποκλειστικά από τον Όμιλο Σαράντη. Εκπρόσωποι των Μέσων, digital creators και δηλωμένοι λάτρεις του αυθεντικού λονδρέζικου lifestyle, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν από κοντά το πρώτο άρωμα με την υπογραφή του Riccardo Tisci, Chief Creative Officer του οίκου Burberry, στη διεθνή καμπάνια του οποίου πρωταγωνιστεί ο Adam Driver. Η εντυπωσιακή καμπάνια υπό το φακό του κορυφαίου φωτογράφου Mario Sorrenti, αιχμαλωτίζει τον αινιγματικό και περιπετειώδη βραβευμένο Αμερικανό ηθοποιό μέσα στη συγκλονιστική ομορφιά του φυσικού κόσμου, συνδυάζοντας τον άνθρωπο με ένα επιβλητικό μπεζ άλογο να τρέχουν σε μια απέραντη παραλία, δημιουργώντας έναν σύγχρονο μύθο που σπάει τα παραδοσιακά στερεότυπα της αρρενωπότητας.
Στην cover photo: Ο Αιμιλιάνο Μάρκου.
Οι μεθυστικές νότες από περγαμόντο, κέδρο και μαύρο πιπέρι πλημμύρισαν την ατμόσφαιρα, μεταφέροντας τους επισκέπτες του δημοφιλούς εμπορικού κέντρου σε ένα δροσερό, φωτεινό και τολμηρό αρωματικό σκηνικό – ωδή στην ελευθερία και την προσωπική μεταμόρφωση χωρίς προκαταλήψεις, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε και το μπουκάλι του Hero: το σχήμα του θυμίζει την οπλή ενός αλόγου και το καπάκι του είναι διακοσμημένο με το μονόγραμμα του Thomas Burberry, αποτίνοντας φόρο τιμής στον ιδρυτή του θρυλικού αγγλικού οίκου.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis