Την Πέμπτη 22 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε καθιστό brunch στην μπουτίκ της Jo Malone London στη Γλυφάδα για επιλεγμένους digital influencers με αφορμή το λανσάρισμα της, εμπνευσμένης από τη συγκομιδή της αγγλικής εξοχής.
Έχοντας πηγή έμπνευσης τις γήινες μυρωδιές των νέων δημιουργιών του οίκου, η βρώμη, το πράσινο σιτάρι, η σίκαλη και τα ανοιξιάτικα λουλούδια, είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το ιδιαίτερο art de la table κάλεσμα υπό την ευγενική χορηγία της γαλλικής boulangerie Paul.
Στην ειδικά διακοσμημένη αίθουσα του πρώτου ορόφου της μπουτίκ, η Jo Malone London και το Paul συνδύασαν με απαράμιλλο τρόπο την αρχέγονη αίσθηση της όσφρησης με αυτή της γεύσης, απογειώνοντας την ξεχωριστή ταυτότητα καθενός από τα πέντε αρώματα της συλλογής.
Ένα ένα παρουσιάστηκαν διαδοχικά στους influencers, συνοδευόμενα από το αντίστοιχο έδεσμα ή ρόφημα, που είχε δημιουργηθεί με βάση τα συστατικά ζύμωσης του εκάστοτε αρώματος.
Στο τέλος, όλοι οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους καλάθι λουλούδια, γευστικές δημιουργίες του Paul και φυσικά δυο αρώματα της επιλογής τους, σύμφωνα με τη μοναδική φιλοσοφία του Fragrance Combining, που πρεσβεύει ο διάσημος βρετανικός οίκος.