Ανακοινώθηκε η νέα στρατηγική συνεργασία του Ecali Club με το Δειπνοσοφιστήριον. Πρόκειται για μία συνέργεια με μακροπρόθεσμο ορίζοντα και κοινό αναπτυξιακό πλάνο. Ξεκινά με την ανακαίνιση των εγκαταστάσεων και έχει ως κύριο στόχο την περαιτέρω βελτίωση της γαστρονομικής εμπειρίας που παρέχεται στα Μέλη του πιο γνωστού και ιστορικού country club της χώρας. Η ανακαίνιση με υλικά άριστης ποιότητας και αρχιτεκτονική υψηλού κύρους που αρμόζει στο brand του Ecali Club θα προσδώσει αέρα ανανέωσης, ώστε τα Μέλη του να απολαμβάνουν ιδανικές υπηρεσίες φιλοξενίας ανώτατου επιπέδου. Η σύμπραξη αυτή θα αναδείξει ακόμα περισσότερο την ποιότητα, καθώς και τις αξίες και τον πολιτισμό που πρεσβεύει το Ecali Club από την ίδρυσή του το 1971.
Η ομάδα του Ecali Club με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Γιάννη Γεωργακάκη υποδέχεται την οικογένεια Χριστοφιλέα, η οποία διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εστίασης και
τροφοδοσίας και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για την τεχνογνωσία της. Ενώνουν τις δυνάμεις τους με αίσθημα αφοσίωσης και αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Ξεκινώντας από τις φετινές γιορτές των
Χριστουγέννων, αναβιώνουν το πασίγνωστο σε όλους catering του Εcali Club, το οποίο θα είναι πλέον διαθέσιμο για την τροφοδοσία κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων σε επιλεγμένους χώρους.
Επιπρόσθετα, θα προσφέρονται από τις αρχές Ιανουαρίου του 2021 οι πιο εκλεκτές γευστικές εμπειρίες του Asian menu και του BBQ House μέσω υπηρεσίας delivery στην Εκάλη και τις γύρω
περιοχές.
Η συνεργασία του Ecali Club με το Δειπνοσοφιστήριον έχει ως στόχο την βελτίωση της γαστρονομικής εμπειρίας των μελών του Club.
O οίκος GIVENCHY λανσάρει το L’interdit Eau de Parfum Intense.
To L’interdit σε εκδοχή Eau de Parfum Intense πιο βαθύ και σκοτεινό από ποτέ, εντείνει την επιθυμία του απαγορευμένου μετατρέποντάς το σε μια υπέροχη εμπειρία. Το L’Interdit δεν είναι πια μια πρόσκληση αλλά ένας εθισμός. H παρορμητική, ακαταμάχητη και δελεαστική αρωματική του σύνθεση αποκαλύπτει άνθος πορτοκαλιάς, εθιστική τουμπερόζα, αισθησιακή βανίλια και μια δόση από αλμυρό καβουρδισμένο σουσάμι.
Το μπουκάλι
μαύρο, μυστηριώδες στολίζεται από την κορδέλα του Οίκου Givenchy.
Οι Master perfumers
Dominique Ropion, Anne Flipo and Fanny Balt ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν το edp Intense, μια ωδή στο μαύρο χρώμα δίνοντας μια νέα μυστηριώδη και αισθησιακή εκδοχή στην σειρά L’Interdit.
To μοντέλο
της καμπάνιας, η ηθοποιός Rooney Mara, εμφανίζεται σαγηνευτική και αποφασιστική. Ντυμένη με φόρεμα υψηλής ραπτικής του Οίκου Givenchy με μαύρη δαντέλα έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με τον υπόγειο κόσμο του μετρό. Με αυτοπεποίθηση και δίχως τρόμο, έχει ένα βλέμμα περιφρόνησης και με ένα απαλό άγγιγμα μας καλεί να την ακολουθήσουμε.
Το coffee table Opera Tables του Γιώργου Ντάβλα σε πολυσέλιδο αφιέρωμα στο Gala
Ο επιτυχημένος επαγγελματίας στον χώρο των δημοσίων σχέσεων δημιούργησε ένα βιβλίο στο οποίο συνδυάζει την αγάπη του για την όπερα με την αγάπη του για την διακόσμηση. Πρόκειται για ένα μοναδικό coffee table book το οποίο ενώνει αρμονικά το art de la table με την όπερα. Οι φωτογραφίσεις για το βιβλίο Opera Tables έγιναν σε 33 πόλεις του κόσμου για να αποδώσουν ιδανικά την ξεχωριστή ομορφιά και αισθητική κάθε όπερας.
Όπως επισημαίνει ο Γιώργος Ντάβλας στην συνέντευξη που παραχώρησε, με το συγκεκριμένο βιβλίο δεν επιθυμεί να διδάξει στον κόσμο την τέχνη του art de la table αλλά να δημιουργήσει θεατρικά τραπέζια το καθένα με την δική του θεματολογία, εμπνευσμένα από 90 όπερες. Μάλιστα, αναφέρει ότι η έμπνευση για το εγχείρημά του αυτό προέκυψε ένα βράδυ που υπό τις μελωδίες της «Τόσκα» διακόσμησε αντίστοιχα το τραπέζι του.
Το Opera Tables πρόκειται για ένα βιβλίο-ωδή στην κλασσική μουσική και την καλαισθησία το οποίο θα κυκλοφορήσει από την Νίκη Εκδοτική.
Η l’artigiano μοιράζει αγάπη στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω της ενέργειας “Sharethelove”
Η l’artigiano ενώνει τις δυνάμεις της με το κοινό και σε αυτές τις γιορτές μοιράζει αγάπη και χαρά στα παιδιά του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», μέσω της ενέργειας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Share the love”!
Ειδικότερα, μέσα από τις παραγγελίες στο site ή στο app της l’artigiano, οι φίλοι του brand μπορούν να συνεισφέρουν στην ξεχωριστή ενέργεια επιλέγοντας το ποσό που επιθυμούν να προσφέρουν. Η l’artigiano δεσμεύεται διπλασιάσει το ποσό που θα συγκεντρωθεί από τις δωρεές του κοινού ώστε να προσφερθεί στο αξιόλογο έργο του Οργανισμού. Η ενέργεια “Sharethelove” έχει ήδη ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιανουαρίου 2021.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που διοργανώνει συστηματικά η l’artigiano, δίνοντας το δικό της, ηχηρό μήνυμα, “Share the Love”. Προτεραιότητά του brand είναι να συνεχίσει να συμβάλλει με τα μέσα που διαθέτει στο κοινωνικό σύνολο χαρίζοντας ελπίδα και αισιοδοξία.
Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.
Λίγα λόγια για τη l’artigiano
Η l’artigiano, το αγαπημένο brand ιταλικού φαγητού, ιδρύθηκε το 1993 και συνδυάζει τις αξίες της ιταλικής κουζίνας με τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας ενός σύγχρονου εστιατορίου, διατηρώντας ωστόσο τις τιμές σε προσιτό επίπεδο για τους καταναλωτές. Με επιλεγμένες πρώτες ύλες, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας, ενώ η εταιρεία δίνει σταθερά ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή δημιουργία νέων γευστικών προτάσεων και μοναδικών συνδυασμών σε πιάτα που ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί συνολικά 20 καταστήματα.
Ζήστε την απόλυτη εορταστική γαστρονομική εμπειρία με το Zuka Athens
Το Zuka αναγνωρίζοντας την επιθυμία σας για απολαυστικά ασιατικά πιάτα θα είναι δίπλα σας και στις γιορτές προσφέροντας σας τα ξεχωριστά του πιάτα rib eye, feta tempura, duck
roll, στην τιμή των 52 ευρώ μόνο.
Φυσικά, το Zuka φροντίζει και για το ποτό σας και σε συνεργασία με το κτήμα Σεμέλη, σας προσφέρουν το καλύτερο κρασί που ταιριάζει αρμονικά με το γεύμα σας, το κρασί
«Σπονδή». Μάλιστα στις 31/12 από τις 14:00 έως 20:00, με κάθε παραγγελία σας θα έχετε δώρο και μια φιάλη κρασί Σεμέλη «Σπονδή».
Το αγαπημένο εστιατόριο θα είναι στην διάθεση σας μέσω E-food και Wolt για να σας προσφέρει μια υπέροχη εμπειρία γεύσεων, με ένα ιδιαίτερο και προσεγμένο luxurious
packaging που διαφυλάσσει την γεύση των αγαπημένων σας πιάτων, ούτως ώστε να έχετε την ιδανικότερη γαστρονομική εμπειρία.
Μάνος Τάκος – «Είναι Χριστούγεννα» Νέο video clip στην στολισμένη Αθήνα!
Με ένα ολοκαίνουργιο ανεβαστικό χριστουγεννιάτικο single με τίτλο «Είναι Χριστούγεννα», ο ταλαντούχος ανερχόμενος τραγουδιστής από την Ρόδο, Μάνος Τάκος, ο οποίος υπογράφει τη μουσική και το στίχο του κομματιού που κυκλοφόρησε στο YouTube, τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου, λίγες μέρες πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων!
Ο Μάνος Τάκος, παρά το lockdown, κατάφερε να πραγματοποιήσει τα γυρίσματα για το νέο του video clip «Είναι Χριστούγεννα» στην άδεια στολισμένη και μαγική Αθήνα, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μάνου Δεδεβέση. Τα γυρίσματα έγιναν στην Πλατεία Συντάγματος, την Πανεπιστημίου και το Περιστέρι, με όλα τα μέτρα προστασίας και ασφάλειας καθώς και ειδικές άδειες κυκλοφορίας.
Το «Είναι Χριστούγεννα» κυκλοφορεί στο SpoBfy και όλα τα ψηφιακά καταστήματα την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου από την Icon Red.
Η Σίσσυ Φειδά ανέλαβε την μελέτη και τον σχεδιασμό γραφείων που θα στεγαστούν στο ιστορικό Μέγαρο Γεράσιμου Κούπα
Την μελέτη και τον σχεδιασμό γραφείων 400 τ.μ. επιχειρηματία και προέδρου μεγάλης ποδοσφαιρικής ομάδας που θα στεγαστούν στο ιστορικό Μέγαρο Γεράσιμου Κούπα της οδού Πανεπιστημίου ανέλαβε το γραφείο Sissy Feida Interiors. Ο σχεδιασμός έχει στόχο την ανάδειξη των νεοκλασικών στοιχείων και του πολυτελούς χαρακτήρα του πανέμορφου διατηρητέου κτηρίου μέσα από την επιλογή διαχρονικών και premium υλικών αλλά και τον σχεδιασμό μοντέρνας επίπλωσης αποδίδοντας την ατμόσφαιρα της εποχής μέσα από μια σύγχρονη ματιά.
Η μελέτη και επιλογή του φωτισμού σε συνδυασμό με την παλέτα των φωτεινών γήινων αποχρώσεων αναδεικνύουν και τονίζουν την μεγαλοπρέπεια του χώρου. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021.
Η Παναγιώτα Βλαντή διώχνει τον πονοκέφαλο με Head X
Την Παναγιώτα Βλαντή εντόπισε ο φωτογραφικός φακός μαζί με το αγαπημένο της προϊόν για την αντιμετώπιση του πονοκεφάλου το Head X. Η επιτυχημένη ηθοποιός εμπιστεύεται την δύναμη του συγκεκριμένου s+ck για να νικήσει τον πονοκέφαλο. Το Head X αποτελεί έναν εντελώς διαφορετικό και ταυτόχρονα πρωτοποριακό τρόπο ανακούφισης από τους πονοκεφάλους και προσφέρει γρήγορη και αποτελεσματική ανακούφιση χωρίς χάπια.