H ελληνική εταιρία Modus Vivendi -που έχει κάνει γνωστά τα ρούχα της σε άνδρες σε όλο τον κόσμο- παρουσιάζει την νέα της καμπάνια Curious & Curiouser, εμπνευσμένη από τον μύθο της Αλίκης στην χώρα των θαυμάτων, σε μια εξπρεσιονιστική εκδοχή. Ο Θάνος Αδαμόπουλος, ένα από τα αγόρια του ελληνικού μόντελινγκ που έχει κάνει βήματα στο εξωτερικό -πρώτα τον είδατε σε editorial του Mr–Green– δείτε εδώ και εδώ– ενσαρκώνει ιδανικά το αγόρι που διαθέτει την δύναμη να εξερευνήσει τον κόσμο. Αυτή είναι και η φιλοσοφία της vinyl συλλογής της Modus Vivendi (στα χρώματα του γνωστού παραμυθιού): Το να ξεπερνάς την περιέργειά σου σού δίνει την ώθηση να ξεπεράσεις τον εαυτό σου – και αυτό απαιτεί γνώση, εμπειρία και ενθουσιασμό. Με την Vinyl line, το αγόρι αποκτά τον ενθουσιασμό που χρειάζεται και είναι έτοιμο για νέες εμπειρίες.
Φωτογράφος: Joey Leo
Art Direction: Στέφανος Καψάλης