75′ κατάδυσης στις ζωές 4 σημερινών ανθρώπων είναι το νέο έργο του Άκη Δήμου, Το Κενό Αυτοπροσώπως που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου στη θεατρική στέγη του Δάνη Κατρανίδη, με τον ίδιο και την -μαθήτρια του στη δραματική- Παναγιώτα Βλαντή στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Το θέατρο Πόλη στην Πλατεία Κολιάτσου είναι μια πολύ ωραία θεατρική στέγη. Ομολογώ πως πήγα στην επίσημη του έργου, λίγο “μαγκωμένος” γιατί το προηγούμενο έργο του Δήμου που είχα δει, το Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης δεν μου πολυάρεσε. Mε αυτό το ολοκαίνουριο του έργο, άλλαξα γνώμη! Το έργο μιλά -γλυκά και τρυφερά- για τα κενά του καθενός, για “αμαρτίες” του παρελθόντος, για το “τώρα” και τι κάνουμε τώρα, και αν υπάρχει ακόμα χρόνος να φτιάξουμε έτσι όπως θέλουμε την ζωή μας. Ο σκηνοθέτης Ρήγος (που είναι καλλιτέχνης με άποψη) δημιουργεί ωραία ατμοσφαίρα, δυνατές εικόνες από ένα αλμοδοβαρικό σύμπαν, έχει πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες τις οποίες και χρησιμοποιεί σωστά. Σύμμαχοί του σε αυτό, οι ηθοποιοί – λαμπερός, αεικίνητος και πιο νέος από ποτέ ο αγαπημένος Δάνης Κατρανίδης ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός, πετάει ατάκες τρομερές (και επικαιρότητας) και ταιριάζει απίστευτα με την λαμπερή Παναγιώτα Βλαντή. Οι “δολοφονικές” ατάκες πετιούνται σαν βέλη και συμπληρώνει ο ένας τον άλλο. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν -και σε πολλούς καλεσμένους από ό,τι άκουσα- και οι νέοι ηθοποιοί, η Σίσσυ Τουμάση και ο Κώστας Κουνέλλας. Γενικά, η παράσταση είναι τόσο φρέσκια, τόσο σημερινή που όλοι την απολαύσαμε και περάσαμε ένα πολύ ευχάριστο βράδυ!
Στην cover photo: Ο Δάνης Κατρανίδης και η Παναγιώτα Βλαντή με την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και την Ζέτα Δούκα.