Μεταμορφώνοντας την ταράτσα του τρίτου ορόφου του Lemos Centrer, στην καρδιά του Κολωνακίου, στο απόλυτο καλοκαιρινό σκηνικό, το αγαπημένο brand Sun of A Beach διοργάνωσε την πρώτη θερμή μέρα του καλοκαιριού, την Πέμπτη 22 Ιουνίου, ένα ξέφρενο, summer kick-off party για την παρουσίαση της νέας συλλογής August που κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι και φίλοι του brand -εκπρόσωποι των ΜΜΕ και της μόδας, επιχειρηματίες και εικαστικοί καλλιτέχνες, influencers και digital creators- παρασύρθηκαν από τους uplifting ρυθμούς του dj και ταξίδεψαν νοερά σε μια αυγουστιάτικη βραδιά μέσα από τα γεωμετρικά, πολύχρωμα μοτίβα της συλλογής August που «έντυσε» τη μόνιμη τοιχογραφία του εικαστικού Cacao Rocks (a.k.a. Ιάσονας Μέγκουλας), πτυσσόμενες σεζλόνγκ και ομπρέλες παραλίας. Ανάμεσα επίσης σε ντάνες από καρπούζια, φουσκωτά θαλάσσης αλλά και τους κλασικούς, cult τενεκέδες με αρωματικούς βασιλικούς που ολοκλήρωναν το summery σκηνικό, τις εντυπώσεις έκλεψε και το Claw Machine (μηχάνημα δαγκάνας), όπου οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την τύχη τους κερδίζοντας δώρα Sun of A Beach και ανασύροντας μνήμες από τα καλοκαίρια των παιδικών τους χρόνων. Τέλος, οι καλεσμένοι ταξίδεψαν και ως το κοσμοπολίτικο Αμάλφι μέσα από τα ευφάνταστα cocktails με βάση το ιταλικό gin Malfy, παρασκευασμένο από εσπεριδοειδή και βότανα της ιταλικής χλωρίδας και νερό πηγής από το βουνό Μorriso. Με πηγές έμπνευσης τη ζωή στην παραλία, το ελληνικό και μεσογειακό καλοκαίρι αλλά και ταυτισμένο με τις ωραιότερες αναμνήσεις διακοπών, το brand Sun of A Beach που δημιούργησαν το 2012 η Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου ξεχωρίζει για την αστείρευτη και out-of-the box δημιουργικότητά του αλλά και ως ένα δυναμικό πρότυπο ελληνικής επιχειρηματικότητας που αναδείχθηκε σε success story στην καρδιά της κρίσης.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis