Δες τώρα

Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκης

Πρωτοπήγα στο Ιλίσια-Βολανάκη για να δω τον Συλλέκτη με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και την Μαρίνα Καλογήρου (που φέτος επιστρέφει στην ίδια σκηνή). Είδα συνολικά εκείνη την παράσταση τουλάχιστον 6 φορές. Ακολούθησαν κι άλλες υπέροχες παραστάσεις, όπως ο Όσκαρ με την Τζένη Ρουσσέα και τον Δημήτρη Λιγνάδη, το Πέτρες στις τσέπες του με τον Μαρκουλάκη και τον Λιγνάδη, την θρυλική πλέον Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου με την Νένα Μεντή, το Παίζουν το τραγούδι μας με τον Νίκο Ψαρρά και την Πέγκυ Τρικαλιώτη και άλλες πολλές εξαιρετικές παραστάσεις, καταφέρνοντας να γίνει μια αγαπημένη μου θεατρική σκηνή. Για κάποια χρόνια, το Ιλίσια-Βολανάκης έμεινε κλειστό. Μέχρι που –επιτέλους- ξανάνοιξε πριν από 2 χρόνια, ανακαινισμένο! Η νέα χειμερινή θεατρική σεζόν 2015–2016 βρίσκει την αγαπημένη σκηνή του θεατρόφιλου κοινού, εκεί στο υπόγειο της Παπαδιαμαντοπούλου 4, ανανεωμένη και έτοιμη να υποδεχτεί τέσσερις παραστάσεις, συνεχίζοντας να στηρίζει το καλό θέατρο. Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης στην καλλιτεχνική επιμέλεια του θεάτρου και οι θεατρικοί παραγωγοί Παναγιώτα και Κώστας Ξενόπουλος, επιθυμούν να δώσουν νέα ώθηση και το προσωπικό τους στίγμα στη σκηνή, επιλέγοντας έργα από το σύγχρονο παγκόσμιο θεατρικό ρεπερτόριο.Αναλυτικά:
Από τις 16 Οκτωβρίου ο Θανάσης Τσαλταμπάσης θα ενδυθεί τη βιβλική ενσάρκωση της υπομονής, τον Ιώβ, στην ομώνυμη παράσταση, με την ανατρεπτική σκηνοθετική ματιά του Τσέζαρις Γκραουζίνις.Πρόκειται για το κεντρικό έργο της σκηνής, το οποίο θα παρουσιάζεται από Τετάρτη έως Κυριακή, στις 21:15.
Από τις 19 Οκτωβρίου τα Δευτερότριτα έχουν «άρωμα γυναίκας», καθώς η σκηνή θα φιλοξενεί το έργο του Αλεσάντρο Μπαρίκο Μετάξι, βασισμένο στην αφηγηματική διασκευή της Σεραφίτας Γρηγοριάδου, μεταγραμμένο ως αυστηρά θεατρικό κείμενο από τη Ρούλα Πατεράκη. Τους τρεις ρόλους ερμηνεύουν οι: Σεραφίτα Γρηγοριάδου, Μαρίνα Καλογήρου, Δέσποινα Σαραφίδου.
Από τα τέλη Οκτωβρίου, κάθε Σάββατο και Κυριακή, στις 18:15, σειρά στη σκηνή του Ιλίσια-Βολανάκης παίρνει ο Βασίλης Ευταξόπουλος,με το Κοντραμπάσο του Πάτρικ Ζίσκιντ.Την παράσταση σκηνοθετεί ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος.
Από τα μέσα Νοεμβρίου ο Χρήστος Σπανός και η Αγοραστή Αρβανίτη, κάτω από τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιάννη Μπέζου, θα αναμετρηθούν με το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Ρατζίβ Τζόζεφ, Playground, σε μετάφραση του Αντώνη Γαλέου. Η παράσταση θα παρουσιάζεται κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο, στις 23:15. Ιλίσια

 

 

διαβάστε στη συνέχεια

Theatre

Νένα Μεντή

Η Νένα Μεντή επιστρέφει στο θέατρο Ιλίσια-Βολανάκη, εκεί όπου παρουσίασε για πρώτη φορά, με τον Πέτρο Ζούλια την “Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου”.

διαβάστε το άρθρο
Theatre

Ρένος Ρώτας, Γιώργος Κοσκορέλλος, Παναγιώτης Παπαδούλης & Σωκράτης Αγγελής: Οι νεαροί ηθοποιοί της παράστασης του Γιώργου Νανούρη “Ο θάνατος του εμποράκου” φωτογραφίζονται μαζί για το Mr-Green!

Η παράσταση που σκηνοθέτησε πέρσι ο Γιώργος Νανούρης “Ο Θάνατος Του Εμποράκου” του Άρθουρ Μίλλερ ήταν από τις πιο πετυχημένες της θεατρικής σεζόν, οπότε εύλογη κρίθηκε η συνέχισή της και φέτος. Το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο του Αμερικανού συγγραφέα θεωρείται το κορυφαίο έργο του.  Πραγματεύεται την ζωή του Γουίλι Λόμαν, ενός πλανόδιου πωλητή, που ζει μπερδεμένος ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν, εγκλωβισμένος από το αμερικάνικο όνειρο. Το δυσβάσταχτο κυνήγι της επιβίωσης, σύμφωνα με τα πρότυπα που επιτάσσει η άκρως καπιταλιστική κοινωνία, τον οδηγεί παραληρηματικά στην διάλυση ολόκληρης της ζωής του. Τον εμβληματικό ρόλο του Γουίλι Λόμαν κρατά ο εξαιρετικός Βλαδίμηρος Κυριακίδης, τον ρόλο της συζύγου η Έφη Μουρίκη, αλλά στο φετινό ανέβασμα, ανανεώθηκε ο θίασος. Ο Δημήτρης Γεροδήμος και η Κατερίνα Μάντζιου συνεχίζουν, το ίδιο και ο Ρένος Ρώτας -ο οποίος με εσωτερική αντικατάσταση, θα παίξει τον μεγάλο ρόλο του μεγάλου αδελφού- και φέτος μπαίνουν στην παράσταση οι: Γιώργος Κοσκορέλλος, Παναγιώτης Παπαδούλης, Σωκράτης Αγγελής.

διαβάστε το άρθρο
Theatre

Ιφιγένεια η εν Αυλίδι

Με την παγκόσμια πρεμιέρα της παράστασης Ιφιγένεια η εν Αυλίδι του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Τιμοθέι Κουλιάμπιν, το βράδυ της Παρασκευής 5 Ιουλίου, σηματοδοτήθηκε η έναρξη των φετινών Επιδαύριων. Ανεβάζοντας παράσταση για πρώτη φορά σε ανοιχτό θέατρο, ο σπουδαίος Ρώσος σκηνοθέτης δεν πρόδωσε τις καλλιτεχνικές του αρχές: αντιμετώπισε την Ιφιγένεια ως μια σύγχρονη ιστορία.

διαβάστε το άρθρο